Tânăra a strâns peste 300 de ustensile de scris din întreaga lume şi a „luptat“ cu pixurile ei în campanii umanitare.
Diana a căpătat acest hobby pe vremea când era la facultate. „Am început să colecţionez pixuri prin anul al treilea. Îmi plăceau în mod special pixurile personalizate pentru că mă gândeam că e păcat să le arunc după ce se termina pasta“, spune tânăra.
Îşi aminteşte că prima piesă de colecţie a fost un pix care provenea de la cunoscuta companie Microsoft. Colecţia sa a crescut vertiginos şi a fost organizată pe categorii: cele cu logo-uri de firme sau provenite din campanii, pixuri-fantezie destinate copiilor, sau mixte, care combină cele două caracteristici.
Spune că n-a pus deoparte tot ce i-a picat în mână. „Am căutat să aibă înscrisuri reprezentative, sau forme deosebite. Am în colecţie o varietate de piese care poartă un mesaj publicitar de la diverse firme, instituţii sau organizaţii“, mai spune Diana. Una dintre piesele de rezistenţă este pixul biodegradabil, confecţionat în întregime din carton şi hârtie.
Şi-a sacrificat trusa de machiaj
Recent, pietreanca a susţinut o acţiune umanitară cu ajutorul unui pix. „O cunoscută companie de cosmetice desfăşura o campanie împotriva cancerului la sân şi a scos la vânzare un pix special. Pe lângă faptul că era foarte şic, am fost mulţumită că banii adunaţi au fost investiţi în cercetarea împotriva acestei maladii“, mai spune pietreanca.
Pentru că zestrea colecţiei a început să ia proporţii, la începutul acestui an, Diana a fost nevoită să-şi mute toate pixurile într-un sertar mai mare. „A trebuit să-mi «sacrific» articolele de machiaj ca să fac loc colecţiei“, susţine profesoara. Locul de depozitare al colecţiei este menit să o protejeze şi de curiozitatea iepuraşului pe care îl îngrijeşte în casă.
Profil
Născut. 1 septemb