Un titlu ieftin si de mare succes al Burda Romania a fost exportat in Rusia. "Practic in bucatarie" s-a lansat acolo pe 8 martie, intr-un tiraj (imens pentru Romania, normal pentru ex-CCCP) de 850 de mii de exemplare. Titlul a fost preluat de Burda Romania recent, de la Casa Lux, prin achizitia trustului.
Semnificatia exportului e speciala. Revista nu e una facuta conform know how-ului occidental, ci reprezinta o inventie autohtona (brand al Casa Lux, in esenta).
De fapt, "Practic in bucatarie" a fost o belea pentru publisherii occidentali care aveau intentii de cooking magazines, la fel cum "Formula As" a Sanzianei Pop a emaciat tirajele revistelor de femei mass market facute dupa model occidental, ca "Ioana", "Lumea femeilor" si fantome precum repede aparuta si la fel de repede disparuta "Lea".
"Practic…" e atat de inghesuita si mititica, incat n-ai putea sa mai bagi nici un varf de ac in ea.
In Romania, revista in cauza are 1.100.000 de cititori pe luna.
Un titlu ieftin si de mare succes al Burda Romania a fost exportat in Rusia. "Practic in bucatarie" s-a lansat acolo pe 8 martie, intr-un tiraj (imens pentru Romania, normal pentru ex-CCCP) de 850 de mii de exemplare. Titlul a fost preluat de Burda Romania recent, de la Casa Lux, prin achizitia trustului.
Semnificatia exportului e speciala. Revista nu e una facuta conform know how-ului occidental, ci reprezinta o inventie autohtona (brand al Casa Lux, in esenta).
De fapt, "Practic in bucatarie" a fost o belea pentru publisherii occidentali care aveau intentii de cooking magazines, la fel cum "Formula As" a Sanzianei Pop a emaciat tirajele revistelor de femei mass market facute dupa model occidental, ca "Ioana", "Lumea femeilor" si fantome precum repede aparuta si la fel de repede disparuta "Lea".
"Practic…" e atat de inghesuita