Asistam in aceste zile la un joc de-a umflatul in pene, desfasurat intre cele doua Palate, prezidential, respectiv guvernamental. Dupa ce atacase in repetate randuri prezenta inoportuna a lui Relu Fenechiu in Guvern, Traian Basescu a profitat de condamnarea penala a acestuia si de proaspata demisie din functia de ministru al Transporturilor.
Obligat de situatia creeata, premierul Ponta a fost nevoit sa nominalizeze un nou candidat pentru Transporturi, negasind pe altcineva decat pe Ovidiu Silaghi, fost ministru al Transporturilor in mandatul tecut al Cabinetului Ponta. Respectand, probabil, protocolul aliantei USL, Ponta a desemnat un ministru liberal, pentru ca si Fenechiu provenea tot din PNL. Stam si ne intrebam, totusi, daca Silaghi a fost atat de bun in mandatul precedent, de ce a fost nevoie ca acesta sa fie inlocuit cu Fenechiu?
Propunerea lui Ponta a fost insa respinsa de presedintele Basescu, nemultumit de numirea lui Silaghi in fruntea unui minister pe la care s-a perindat si actualul sef al statului, cu rezultate care sa nu fi ramas in istorie ca fiind notabile. Basescu si-a argumentat decizia prin faptul ca liberalul Silaghi nu a avut performante si este un om cu o imagine fada. Suntem de acord cu acestea, dar nu credem in ceea ce a urmat acestui refuz.
"Principalul motiv invocat in discutii (cu Ponta si Antonescu, n.red) a fost legat de istoricul prezentei d-lui Silaghi in primul Guvern Ponta, care nu s-a remarcat prin nimic, a parut a fi asa un fel de apa sfintita. Iar, pe de alta parte, am observat ineficienta totala a d-lui Silaghi in perioada in care a fost ministru. A fost un om fara performante, care nu aduce nimic ca imagine Guvernului Ponta", spus Basescu.
Uitandu-ne in trecut, incercam sa ne aducem aminte care dintre ministrii de la Transporturi, de pana acum, au fost eficienti, in conditiile in ca