Compania Hiperdia Braşov, operator de centre de imagistică, se aşteaptă în acest an la o cifră de afaceri de 52 de milioane de lei, mai mult decât dublu faţă de anul trecut, când aceasta s-a cifrat la 24,3 milioane de lei.
În proiecţia bugetară pe acest an au fost luate în calcul şi rezultatele clinicilor Pro Life, achiziţionate anul trecut. Tiberiu Roth, directorul general al Hiperdia, a anunţat că în cea de-a doua jumătate a anului, compania ar putea să aibă rezultate mai slabe, deoarece printre clienţii acesteia se numără şi spitale care beneficiază de fonduri reduse faţă de anul trecut. În primul trimestru al acestui an, afacerile Hiperdia au atins 13 milioane de lei, cu 114% mai mult comparativ cu 2008.
Anul trecut, Hiperdia a avut un profit net de 6 milioane de lei, în creştere cu 90% comparativ cu 2007. În 2007, acţionarii au vândut 65% din titlurile companiei fondului de in-vestiţii Bedminster Capital Management într-o tranzacţie de 15 milioane de euro. Anul trecut, firma a cumpărat pentru „câteva milioane de euro” compania Pro Life, care operează două centre de imagistică în Bucureşti. Compania Hiperdia Braşov, operator de centre de imagistică, se aşteaptă în acest an la o cifră de afaceri de 52 de milioane de lei, mai mult decât dublu faţă de anul trecut, când aceasta s-a cifrat la 24,3 milioane de lei.
În proiecţia bugetară pe acest an au fost luate în calcul şi rezultatele clinicilor Pro Life, achiziţionate anul trecut. Tiberiu Roth, directorul general al Hiperdia, a anunţat că în cea de-a doua jumătate a anului, compania ar putea să aibă rezultate mai slabe, deoarece printre clienţii acesteia se numără şi spitale care beneficiază de fonduri reduse faţă de anul trecut. În primul trimestru al acestui an, afacerile Hiperdia au atins 13 milioane de lei, cu 114% mai mult comparativ cu 2008.
Anul trecut, Hiperdia a avut un profit net