Compania Quadrant Amroq Beverages (QAB), imbuteliatorul bauturilor Pepsi pentru piata romaneasca, anunta o crestere a cifrei de afaceri
de 55% pentru primele noua luni ale anului 2005, fata de perioada similara a anului 2004.
�Am reusit aceste performante pentru ca si in acest an am pus accentul pe o strategie combinata, in care am imbinat performant cercetarea si marketingul cu o forta de vanzari puternica si o buna distributie a produselor. Aceste rezultate deosebite au la baza motivatia pentru reusita a celor 1.150 angajati ai QAB�, declara Eusediu Margasoiu, Director Marketing si Comunicare, Quadrant Amroq Beverages.
Pepsi Light si 7 UP Light � cea mai mare crestere
Bauturile carbonatate fara zahar Pepsi Light si 7 UP Light au inregistrat o crestere a cifrei de afaceri de 66% in primele trei trimestre ale anului, comparativ cu anul trecut. Aceasta reprezinta cea mai mare crestere a cifrei de afaceri dintre toate marcile QAB si confirma tendinta generala manifestata pe piata catre bauturile cu continut scazut in calorii.
Ca numar de litri, in ianuarie � septembrie 2005, QAB a crescut pe segmentul bauturilor carbonatate fara zahar cu 53% fata de aceeasi perioada a anului trecut, piata bauturilor carbonatate fara zahar inregistrand, in acelasi interval de timp,
o crestere de numai 22%.
Prigat � crestere de 64 procente
In primele noua luni ale anului, cifra de afaceri a Prigat a crescut cu 64% fata de aceeasi perioada a anului 2004. Prigat fara conservanti, lider de piata pe segmentul bauturilor necarbonatate, este produs printr-o tehnologie unica in Europa: �hot filling on line� (umplere la cald), rezultat al unei investitii initiale de 4,5 milioane de Euro. In 2005, QAB a investit suma de 8,7 milioane de dolari in liniile sale tehnologice, inclusiv pentru extinderea capacitatii de productie a bauturilor neca