La nici trei zile de la lansare, campania "Salvează Crăciunul", realizată de gândul şi Ştirile ProTV pentru a-i ajuta pe copiii din Valea Screzii, a căror tabără a ars săptămâna aceasta, se află pe locul al doilea în topul celor mai de succes campanii realizate vreodată prin intermediul site-ului de socializare Facebook, iar în următoarele ore va ajunge pe primul loc, conform datelor FaceBrands.ro. De asemenea, campania se află pe primul loc în topul creşterilor la 24 de ore, cu o creştere zilnică de aproape 150%. (+31.289 de Like-uri faţă de ziua precedentă).
Pagina de Facebook dedicată acestei campanii a fost creată joi seară şi a strâns, în prima zi, 21.988 de fani. Vineri, atunci când copiii au venit în redacţia gândul pentru a colinda, numărul românilor care au vrut să le dea o mână de ajutor copiilor a crescut cu 31.289 de persoane, până la totalul de 53.277. Sâmbătă seara, numărul fanilor ajunsese la 66.736.
În momentul de faţă, peste 57.900 de persoane au ales să dea un Like campaniei pentru ca unul din sponsori să dea, la rândul său, un euro copiilor necăjiţi din Valea Screzii şi Valea Plopului.
Alături de pagina de Facebook a campaniei a fost creat şi un site special, salveazacraciunul.gandul.info, unde sunt prezentate poveştile copiilor care locuiesc în Valea Screzii şi Valea Plopului.
Dacă iniţial ne doream să strângem 10.000 de Like-uri pentru a primi 10.000 de euro din partea sponsorilor, în doar 24 de ore de la începerea campaniei s-au adunat peste 40.000 de Like-uri şi au fost donaţi, în total, 36.100 de euro, dintre care 10.000 de euro din partea GlaxoSmithKline România, 5.000 de euro din partea Fundaţiei Vodafone România, 5.000 de euro din partea Volksbank, 3.300 de euro din partea Alico România, 2.300 de euro din partea Europharm Distribution, 1.000 de euro din partea Medlife şi alţi 9.500 de euro din part