Locatarii care au semnat convenţia individuală cu Energomur au de plătit facturi mai mici la întreţinere. Ei nu se mai tem nici de somaţiile Energomur.
Acum, când Energomur, furnizorul de apă caldă şi agent termic somează circa 120 de asociaţii de proprietari cu datorii la plata utilităţilor, peste 100 de familii mureşene aşteaptă cu zâmbetul pe buze factura la întreţinere. Motivul lipsei de griji este convenţia individuală pe care aceştia au semnat-o cu Energomur. Avantajele acestui contract semnat direct cu furnizorul sunt multiple, dar principalul beneficiu o reprezintă scăderea considerabilă a facturilor la apă caldă şi căldură.
Plătesc doar cât consumă
Petre Balade are 71 de ani şi este preşedintele Asociaţiei de proproietari 647 din strata Petru Dobra nr.13. Intuind că vor veni vremuri de criză economică, bătrânul şi-a convins vecinii să semneze această convenţie individuală.
„Suntem primul bloc din oraş care am semnat convenţia, iar din această iarnă plătim facturile conform acesteia. Eu am plătit în luna decembrie pentru trei persoane 130 de lei apă caldă şi încălzire, foarte puţin comparativ cu alte blocuri, deoarece plătim doar cât consumăm, nu şi pierderile de pe reţea. Un alt avantaj e că dacă vreun vecin acumulează restanţe poate fi debranşat fără să ne afecteze pe restul locatarilor”, spună administratorul.
Adio pierderi de pe reţea
Lena Potcoavă de 53 de ani locuieşte în blocul 27 de pe strada Petru Dobra, bloc în care acea convenţie intră în vigoare din luna aceasta. Facturile pe lunile trecute sunt însă uriaşe.
„Am avut de plătit 480 de lei pentru cinci persoane la încălzire, iar pensia mea de boală este de 580 de lei.Dacă mai pun şi factura la curent nu mai rămân cu nimic. Am decis cu toţi vecinii să semnăm acea convenţie individuală tocmai pentru a nu plăti aşa de mult. În fiecare