Un tânăr craiovean a reuşit după şase luni de insistenţe să determine CFR să plombeze craterele peronului întâi al Gării Craiova. CFR a promis reparaţii capitale în 2013. Craioveanul a trimis petiţii la şapte instituţii, printre care Ministerul Transporturilor şi Comisia Europeană. CFR a investit 4,5 milioane de euro în modernizarea gării, dar s-a împiedicat la final.
CFR a cheltuit circa 4,5 milioane de euro pentru transformarea staţiei Craiova într-o eurogară, dar s-a împotmolit la ultimele detalii. Printr-un contract finanţat de Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (BERD), clădirea centrală a fost consolidată şi modernizată, dotată cu lifturi şi mobilier nou. La fel şi fostul restaurant „Feroviarul“. Patru ani au durat lucrările de reabilitare. Primăria Craiova a cheltuit şi ea aproape patru milioane de lei pentru a moderniza Piaţa Gării. Deşi lucrările au fost recepţionate de mai bine de trei ani, CFR s-a împotmolit la ultimele detalii, şi anume refacerea peroanelor feroviare, care au rămas pline de cratere. Situaţia ne-a fost semnalată de numeroşi craioveni deranjaţi de aspectul acestora. Unul dintre ei a insistat să primească răspuns oficial din partea CFR. „Cu toţii ştim care este starea peronului de la linia 1 din Gara Craiova. Toate peroanele se află în stare avansată de degradare. În luna mai, am fost victima peronului 1: m-am dezechilibrat serios, fiind cât pe ce să pun în pericol viaţa fiului meu de opt luni, pe care îl ţineam în braţe. Pe peron sunt adevărate gropi, care pun în pericol integritatea fizică a celor care tranzitează zona“, ne-a scris Claudiu Cornoiu, un tânăr craiovean.
CFR a ajuns la fundul sacului
Craioveanul a început să facă demersuri la Compania Naţională (CN) CFR SA, pentru a întreba de ce nu se repară peroanele. „CFR a recunoscut existenţa situaţiei de mai mult timp şi şi-au justificat l