Jean-Claude Boloux si-a propus cresterea afacerilor companiei cu 40-50% anul viitor si intrarea in top 3.
Marjele de profit pe piata leasingului scad de la un an la altul, iar solutia pentru imbunatatirea acestora este intrarea pe noi nise de piata, considera Jean-Claude Boloux, noul director general al BRD Sogelease.
Boloux, 57 de ani, a preluat conducerea companiei de leasing financiar a BRD-Groupe Societe Generale luna trecuta, dupa ce a condus timp de patru ani operatiunile francezilor de la Societe Generale din Cipru.
"Marjele de profit pe piata leasingului sunt in scadere din cauza competitiei si pentru ca ne finantam la costuri tot mai mari, iar acest lucru nu se intampla doar la noi, ci in toata piata. Solutia este sa cautam noi segmente de piata, care inca nu sunt explorate", afirma Boloux.
El spune ca in 2008 BRD Sogelease se va dezvolta pe segmentul finantarilor acordate celor care practica profesiuni liberale, cum ar fi avocatii sau medicii.
"Cred ca exista cerere pentru finantari in aceste domenii, mai ales in sectorul medical, care se dezvolta foarte mult. Vad peste tot reclame la spitale si clinici private, iar in strainatate acest segment de piata prezinta foarte mult interes pentru finantatori", explica Boloux.
Un alt segment al pietei pe care compania intentioneaza sa isi creasca activitatea este cel imobiliar. De altfel, multi jucatori de pe piata leasingului si-au indreptat atentia spre acest sector, unde cererea pentru finantari creste rapid.
"Anul viitor vom studia foarte atent piata imobiliara, dar nu vom intra pe sectorul rezidential, ci pe proiecte de birouri si de spatii comerciale. Avand in vedere rapiditatea cu care se dezvolta piata imobiliara, vrem sa crestem si volumul de finantari acordate pentru achizitia de echipamente pentru constructii", explica seful BRD Sogelease.
In 200