De ce aceşti invitaţi şi de ce în această alăturare? Explicaţia a venit din introducerea patetică şi neconvingătoare a moderatoarei, subliniată şi de burtiera emisiunii, care titra Drama oamenilor de lângă noi: cum că disperarea colectivă este la apogeu (tăierea salariilor, încălzirea globală, scumpirile, guvernul, justiţia, tramvaiele, Băsescu, recolta, import-exportul, anotimpurile şi toate celelalte catastrofe) şi nu există altă ieşire decât gesturile extreme, cum ar fi greva foamei, aruncatul în gol şi pictatul. Trasă de păr, emisiunea a reuşit să ridiculizeze tot ce poate fi în mod autentic o dramă. Protestul învăţătoarei împotriva tăierii salariului prin greva foamei, care a suscitat interes la vremea lui, s-a transformat în vorbărie goală, iar prezenţa cameramanului aproape sinucigaş a dezvăluit instabilitatea sa emoţională, pe fondul unei drame adevărate de familie despre care însă nu s-a amintit în emisiune. Comentariile s-au cantonat pe atitudinea şi tonul premierului Boc imediat după incident, ton care ar trăda un om fără suflet, ce mai, un monstru.
Suntem mândri că avem lângă noi oameni capabili de asemenea gesturi, adevăraţi eroi, a concluzionat cu emfază moderatoarea Corina Dragotescu, aflată totuşi în dificultate în a o încadra pe doamna artist plastic la eroi. Dar nu v-a fost frică?, a venit întrebarea salvatoare care bătea către Elenele dintr-un tablou, unele intrate în istorie, altele inspirate din actualitate, sugerând totodată riscul major la care artista s-a expus în regimul-dictatorial-Băsescu. Nu, de ce să-mi fie, a răspuns candid femeia, ratând pe moment sugestia. Nici comentatorul de serviciu din acea seară, Tudor Octavian, nu şi-a regăsit locul şi nici tonul într-o emisiune jalnică, unde trebuia să figureze printre eroi fiindcă i s-ar fi putut tăia la un moment dat pensia. Cui folosesc mesajele care îi declară eroi p