Conducerea BVB vorbeste despre ce face si ce nu face. Conducerea Bursei de Valori Bucuresti a prezentat, ieri, proiectele la care lucreaza si perspectivele acestui an, insa a tinut sa clarifice si ca o parte din responsabilitatea pentru dezvoltarea pietei, precum aducerea de emitenti la cota, revine brokerilor. Lucian Anghel, presedintele BVB, a facut o paralela intre activitatea BVB si cea a unui administrator de teren de fotbal. Potrivit domnului Anghel, responsabilitatile sale sunt sa se asigure ca gazonul este tuns, ca liniile de marcaj sunt trasate corespunzator, si nu sa antreneze echipa sau sa castige meciurile. "Lucram la foarte multe proiecte relevante pentru viitor, insa se finalizeaza pe termen mediu si lung", a declarat Lucian Anghel, ieri, in cadrul unei conferinte de presa. Domnia sa a adaugat ca aceste proiecte constituie fundatia pentru dezvoltarea pietei de capital, scrie Bursa.ro.
Se temina benzina: Ce masuri au luat producatorii auto. Indicele Eco-Driving realizat de University of Michigan Transportation Research Institute arata ca economia medie de carburanti realizata de vehiculele noi cumparate de americani in 2012 a ajuns la un record istoric de 10,12 kilometri pe litru (kpl). Acest nivel este in crestere cu 0,55 kpl fata de 2011 si cu 1,23 kpl comparativ cu 2008. Dar, tinand cont de revenirea economiei si de scaderea usoara a pretului la benzina in SUA, ramane de vazut daca tendinta de cumparare a autovehiculelor cu consum redus de carburanti va continua. General Motors a fost primul producator american care a vandut pe piata interna peste un milion de masini care ajung la peste 12,75 kpl pe baza testelor Agentiei de Protectie a Mediului din SUA (EPA). "Investitiile noastre in trenuri de rulare avansate isi arata in mod evident roadele, si autovehiculele noastre de clasa mica rezoneaza cu clientii", a declarat recent Mark Ruess, pre