Citroen va prezenta noua generaţie a monovolumului C3 Picasso la Salonul Auto de la Paris, de luna viitoare
Un stil îndrăzneţ şi o structură inovatoare. Prin aceste două caracteristici se remarcă noul Citroën C3 Picasso. Produs la uzina de la Trnava, Slovacia, în 110.000 unităţi anual, Picasso va câştiga, speră constructorul francez, o cotă importantă din piaţa MPV-urilor, urmând tradiţia fraţilor săi mai mari - C4 Picasso şi Grand C4 Picasso, care sunt şi cele mai de succes MPV-uri în Europa, în acest an.
Cu o structură inovatoare, C3 Picasso este foarte spaţios în interior, în ciuda dimensiunilor exterioare compacte. Cu o lungime de 4,08 m, 1,73 m lăţime şi 1,62 m înălţime, partea din faţă este surprinzător de scurtă, iar spatele este aproape perfect vertical. Aceste proporţii oferă tuturor pasagerilor spaţiu suficient. La fel de încăpător este şi portbagajul. Cu o capacitate de 500 litri, cu toate scaunele funcţionale, noul Picasso stabileşte un nou standard în segmentul său. Scaunele pot fi rabatate cu o singură mână, printr-o mişcare simplă, apăsând clapeta din partea superioara a scaunelor spate. Combinat cu o podea mobilă, această funcţie oferă o suprafaţă de încărcare complet plată până la primul rând de scaune. Lungimea de încărcare poate fi extinsă la peste 2,41 m, prin plierea la maximum a scaunului din dreapta faţă.
C3 Picasso este lansat cu noi motoare, mai performante şi mai economice decât cele de pe generaţia precedentă: două pe benzină VTi 95 şi VTi 120) şi două diesel (HDi 90 şi HDi 110 DPFS). Emisiile de CO2 sunt de 125 g/km pentru motorizarea HDi 90. Versiunile C3 Picasso echipate cu motoarele HDi poartă semnatura Airdream®, garanţia Citroën în ceea ce priveşte preocuparea pentru natură şi mediul înconjurător. În România, noul Citroën C3 Picasso va fi disponibil la începutul anului viitor (A.E.M.)
Citroen va prezenta noua