Fabrice Cambolive, directorul comercial pentru marcile Renault si Dacia in cadrul Renault Romania, sustine largirea programului de innoire a parcului auto si pentru vehiculele utilitare, segment care a reprezentat anul trecut aproape 15% din piata totala.
"Dorim sa propunem ca in program sa fie incluse si vehiculele utilitare, sa fie incluse si persoanele juridice cu un numar limitat alocat si bineinteles sa beneficieze de acest program si cei care vor sa achizitioneze masina in sistem leasing", a declarat pentru ZF Fabrice Cambolive.
Cambolive a preluat functia de director comercial pentru marcile Renault si Dacia in cadrul Renault Romania la 1 martie, dupa ce Jacques Daniel a fost promovat ca vicepresedinte in cadrul Grupului Renault pentru piese de schimb si accesorii. "Dacia deja are peste 5.000 de comenzi in cadrul programului Remat, iar pentru Renault avem ca obiectiv atingerea cotei alocate. Suntem de abia la inceputul lunii aprilie si nu putem spune ca ne-am atins deja targetul. Este firesc sa nu atingem cu Renault nivelul atins de Dacia", a spus Cambolive.
In cadrul programului de innoire a parcului auto ambele marci detinute de Renault (respectiv Dacia si Renault) au primit in urma alocarilor o cota de 1.731 de unitati pentru prima etapa, care se va incheia la sfarsitul lunii mai.
Potrivit oficialului Renault, nu exista canibalizare intre modelul Symbol si Dacia Logan, cu toate ca amandoua se inscriu in segmentul de pret de sub 10.000 de euro.
"Intre Renault Symbol (care pleaca de la 6.500 de euro prin programul "Rabla" - n.red.) si Dacia Logan (cu un pret de baza de 4.990 de euro prin acelasi program) nu exista o canibalizare in cadrul programului Rabla. Symbol este propus in cadrul programului la un pret diferit fata de cel al Dacia", a spus directorul comercial Renault-Dacia.
Reteaua de dealeri Renault, alcatuita din 45