Chevrolet a lansat în primăvară SUV-ul de oraş, Trax. Dincolo de numele inedit, micuţul crossover nu numai că a impresionat până acum, dar atrage privirile ca un magnet. E un început. Unul promiţător
ProSport a testat câteva zile modelul TRAX LT 1,4 MT (benzinar, de 140 CP), care costă în jur de 20.000 de euro (inclusiv scaune de piele)
„Ce maşină e asta?”. „Interesantă culoare!” „Ce bine arată”. Cam astea au fost câteva dintre remarcele amicilor la primul impact vizual. Trax le-a luat ochii, pe româneşte, le-a stârnit curiozitatea. Văzuseră ei reclama de la televizor, cu luminile oraşului mângâind un SUV ce se plimbă alene pe bulevarde, elegant şi impunător, plus un preţ atrăgător, dar n-a fost la fel. Acum maşina era lângă ei, elegantă şi impunătoare. Pur şi simplu le-a făcut cu ochiul.
Drive-test-ul ProSport a însemnat câteva zile în Bucureşti, un drum dus-întors în provincie, plus ore de vârf în capitala primelor zile de şcoală. Nu sunt jurnalist auto, dar îmi place să conduc. Şi să scriu pe înţelesul celor care vor o maşină de oraş în care vor să-şi ducă puştii la şcoală, să meargă la serviciu cu ea - dar să şi găsească loc de parcare - ori să aibă loc destul atunci când pleacă de la cumpărături. La consum stă bine (9% în oraş, în condiţii de mers bară la bară, respectiv 6,5% la drum lung) pentru un benzinar.
Ce a impresionat la TRAX
Când te urci la volan, te simţi bine. Senzaţia e de siguranţă, pentru că ai o vizibilitate bună. Bordul impresionează prin desing şi dotări. Dacă ai un iPhone5, te poţi conecta prin Bluetooth Wireless la GPS ori la radiouri. Un smartTrax. În faţă se stă confortabil, atât la volan, cât şi în dreapta, şi nu rişti să te pătezi de cafea, căci ai unde să aşezi paharul în siguranţă. Siguranţă şi pentru tine, şi pentru pasageri, şi pentru colegii de trafic. În spate to