La evenimentul din capitala Japoniei vor fi prezente 520 de vehicule, dintre care 71 de premiere mondiale şi 91 de noutăţi destinate pieţei nipone Preţul petrolului a crescut alarmant de
La evenimentul din capitala Japoniei vor fi prezente 520 de vehicule, dintre care 71 de premiere mondiale şi 91 de noutăţi destinate pieţei nipone
Preţul petrolului a crescut alarmant de mult, rezervele de ţiţei se împuţinează, emisiile de noxe sufocă aproape orice oraş de pe Pământ, aşa că maşina viitorului are nevoie de o nouă modalitate de propulsie.
Moda saloanelor auto ce au ca temă principală ecologia aproape că a pus stăpânire pe industria auto internaţională, trendul fiind urmat şi de ultimul eveniment expoziţional auto major din 2007.
Tokyo Motor Show se va desfăşura între 26 octombrie şi 11 noiembrie, la complexul Makuhari, din Chiba. Va fi a 40-a ediţie a acestui salon şi, chiar dacă informaţiile despre noutăţi sunt relativ puţine, un lucru este cert. Şi acest salon, la fel ca şi cel de la Frankfurt, din septembrie, va urma trendul ecologic.
Sloganul ales pentru ediţia din acest an este foarte sugestiv: "Fii în pas cu noutatea, atinge viitorul". Urmând exemplul celor două mari saloane europene, de la Paris şi Frankfurt, organizatorii Tokyo Motor Show au trecut la formula de desfăşurare o dată la doi ani, în ton cu calendarul OICA, pentru că până acum salonul japonez se desfăşura în fiecare an.
Automobilul ecologic, viitorul industriei
Organizatorii spun că va fi prezentată o gamă largă de automobile, motociclete, vehicule comerciale şi piese de schimb, cu participarea constructorilor de talie mondială. Totuşi, marea majoritate a expozanţilor o vor forma asiaticii.
Protejarea mediului înconjurător este subiectul cât se poate de serios tratat de mai-marii industriei auto prezenţi la evenimentul din capitala Japoniei. Con