Compania sud-coreana Samsung Electronics anunta printr-un comunicat de presa ca a cumparat mSpot. Samsung a precizat ca achizitia include tehnologiile, bunurile materiale si resursele umane de care dispune acesta, insa nu a facut publice si alte detalii ale tranzactiei. Sursa imagine: digitalhome./ca.jpg
Comunicatul Samsung mai informeaza doar ca, in urma achizitionarii mSpot, utlizatorii dispozitivelor Samsung vor avea acces la la o gama variata de continut din cloud, inclusiv muzica, videoclipuri si solutii de streaming.
In comunicat este redata si o declaratie a lui TJ Kang, vicepresedinte senior al Media Solution Center din cadrul Samsung Electronics. Acesta afirma ca „Impartatim aceeasi viziune cu mSpot, aceea de a oferi cea mai buna experienta de divertisment prin streaming catre utilizatori, iar compania are in portofoliu solutii performante si o echipa de ingineri de exceptie”. „Samsung este lider in ceea ce priveste numarul de utilizatori din intreaga lume, dar si a performantei dispozitivelor produse. Punand laolalta resursele noastre, dorim sa redefinim consumul media de pe dispozitivele mobile, cu ajutorul serviciilor cloud,” a declarat, la randul sau, Daren Tsui, Chief Executive Officer al mSpot.
Compania achzitionata de Samsung a fost fondata in 2004 si este un furnizor de servicii pentru transmiterea de muzica si video pe dispozitivele mobile. Compania ofera servicii de divertisment prin cloud de tip white-label pentru operatorii de telefonie mobila din SUA si are propriile servicii de brand disponibile in magazinul de aplicatii Android si in App Store.
Desi comunicatul Samsung a fost zgarcit cu detaliile, presa internationala estimeaza valoarea tranzactiei anuntate de compania sud-coreeana la 8-10 miliarde de dolari si comenteaza ca achizitia ii va permite Samsung sa concureze cu succes cu serviciile Cloud Player de la Amazon,