Sub protecţia anonimatului, un hamal care lucrează pe un aeroport din SUA le-a povestit jurnaliştilor americani despre adevăratele "tratamente" pe care le suferă bagajele pasagerilor. "Tu nu poţi vedea multe de pe locul tău de la geam, însă noi putem vedea totul de pe pistă până la avion", aşa îşi începe mărturisirea hamalul, citat de Fox News.
Angajatul de pe aeroport a explicat cum clienţii cunosc doar partea frumoasă şi uşoară a zborului, însă în spatele zborurilor se află cei care direcţionează avionul către porţi, cei de la securitate şi mulţi alţi angajaţi care fac munca grea.
Bagajele ajung să călătorească într-o companie nu tocmai plăcută. Pe lângă genţi de voiaj, există multă încărcătură care este transportată cu avioanele. Hamalul a mărturisit că a văzut şi resturi umane, încărcături de legume şi fructe şi, bineînţeles, saci întregi de corespondenţă, scrie Business Insider.
O companie aeriană face bani doar când are, aşa cum îi zice şi numele, avioanele în zbor. Atâta timp cât ele se află la sol, nu vin banii. Aşadar, întregul transfer de bagaje se efectuează foarte repede, la fel şi curăţarea locurilor, alimentarea cu combustibil şi alte activităţi de întreţinere care au loc între zboruri. Aşadar, bagajele sunt aruncate de ici până colo pentru ca angajaţii să-şi menţină ritmul în care lucrează. De asemenea, o grămadă de genţi şi trollere ajung să se rupă, să îşi piardă mânere sau fermoare.
"Acele etichete care anunţă transportul unor lucruri fragile se pierd de multe ori în grămezile de bagaje, numai dacă e împachetat în ceva care atrage atenţie, cum e în cazul instrumentelor muzicale", a explicat hamalul. Bagajele chiar se pierd,concluzionează angajatul, spunând că etichetele cad sau chiar se încurcă între ele, unele genţi nu sunt scanate şi chiar se întâmplă ca unele să pice din maşinuţa care le plimbă între aeroport şi aeronave.