Companiile din domeniu se aşteaptă la o majorare a vânzărilor, dar şi la atragerea de jucători fără experienţă. Evenimentele sportive care vor avea loc în acest an se vor reflecta în Companiile din domeniu se aşteaptă la o majorare a vânzărilor, dar şi la atragerea de jucători fără experienţă.
Evenimentele sportive care vor avea loc în acest an se vor reflecta în mod pozitiv în afacerile caselor de pariuri. Acestea mizează încă de pe acum pe o sporire a numărului de jucători şi, implicit, pe o creştere a încasărilor. Cea mai mare contribuţie o va avea Campionatul European de Fotbal din luna iunie. De câştigat nu vor avea doar firmele de profil, ci şi jucătorii "inspiraţi".
50% reprezintă procentul de creştere a numărului de clienţi pe perioada Campionatului European de Fotbal
Chiar dacă nu există date oficiale centralizate cu privire la sumele încasate anul trecut de către clienţii caselor de pariuri, este cert că cele mai mari câştiguri s-au făcut din pariurile pe meciurile de fotbal.
În piaţa autohtonă activează o singură companie de stat, respectiv Loteria Română. Deşi deţine o cotă importantă din acest segment, prin intermediul jocului Pariloto, introdus încă din septembrie 2004 şi obţine şi venituri semnificative, instituţia refuză să ofere cifre concrete în acest sens.
"Jocul Pariloto este în momentul de faţă pe locul 3 în ceea ce priveşte ponderea veniturilor financiare realizate de Loteria Română. Din momentul lansării şi până în prezent, Pariloto a avut o evoluţie permanent pozitivă", se arată în răspunsul formulat de instituţie pentru "Adevărul".
100 de clienţi pe zi
Nu acelaşi lucru se întâmplă însă şi în cazul companiilor private. Stanleybet, spre exemplu, a anunţat că a plătit anul trecut către jucătorii din România aproximativ 10 milioane de euro, sumă ce reprezintă circa 70% din totalul su