Televiziunile Intact Media Group au devenit mai puternice în 2010, comparativ cu anul precendent, conform datelor de audienţă furnizate de GFK România. Posturile au înregistrat performanţe notabile, care au avut drept consecinţă consolidarea poziţiei trustului. În ceea ce priveşte gradul de influenţă al corporaţiilor care includ televiziuni, pe piaţa media există două mari forţe, CME (22,9%) şi Intact Media Group (18,6%), urmate la mare distanţă de alte trusturi, cum ar fi Prima (4,5), Realitatea (6,6), Naţional TV Group (4,1), Dogan (4,9), SRTV (7,3).
Antena 1, postul cu cea mai bogată experienţă de televiziune de pe piaţa românească şi ale cărui show-uri sunt dedicate vizionării în familie, îşi reconfirmă statutul de maestru în divertisment. În top 20 producţii de gen, Antena 1 deţine 11 locuri, celelalte poziţii fiind ocupate de show-uri ale Pro TV, TVR 1 sau Prima TV. În ceea ce priveşte preferinţele telespectatorilor Antena 1, pe primul loc se află "Te pui cu blondele?" (775.000 de privitori), urmată de "În puii mei!" (670.000) şi "Plasa de stele" (668.000). O menţiune specială trebuie făcută pentru show-ul de sâmbătă seara al lui Mihai Bendeac ("În puii mei"), care s-a bucurat de un salt spectaculos de audienţă în sezonul toamnă 2010. Dacă în toamna lui 2009 "În puii mei" era urmărit, în medie, de 675.000 de telespectatori, în aceeaşi perioadă a lui 2010, show-ul lui Bendeac era privit de 762.000 de români. La categoria performanţe poate fi inclusă şi "Narcisa salbatică". Serialul Antenei 1 a fost în 2010 pe primul loc în clasamentul celor mai urmărite producţii româneşti, la nivelul populaţiei din întregul mediu urban. Astfel, "Narcisa sălbatică" a fost urmărită de 476.000 de telespectatori, faţă de 470.000 cât a avut "State de România" (Pro TV), 459.000 – "Iubire şi onoare" (Acasă) sau 432.000 – "Aniela" (Acasă).
Totoda