"Vocea României" a răsunat în toată ţara, marţi seară, emisiunea difuzată la Pro TV între orele 20.15 - 22.19 adunând în faţa micilor ecrane, în minutul de maximă audienţă, înregistrat la 21.28, aproape două milioane şi jumătate de telespectatori.
În minutul de aur, de la 21.48, la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, Pro TV înregistra 14,2 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 37,5%. În acest minut, Antena 1 obţinea doar 3,2 puncte de rating şi 8,4% cotă de piaţă, informează Pro TV.
Pro TV a fost lider de piaţă incontestabil pe toate segmentele de public. Astfel, la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, Pro TV înregistra o audienţă medie de 10,5 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 30,2%, în timp ce Antena 1 obţinea mai puţin de jumătate, 4,3 puncte de rating şi 12,5% cotă de piaţă.
Pe întreg publicul din mediul urban, Pro TV a înregistrat tot o audienţă dublă faţă de cea a competitorului său direct. În timp ce Pro TV obţinea 8,9 puncte de rating, respectiv peste un milion de telespectatori, şi o cotă de piaţă de 20,2%, Antena 1 înregistra doar 5,1 puncte de rating şi 11,5% cotă de piaţă.
Audienţa emisiunii Pro TV a fost ridicată încă de la prima emisiune, milioane de telespectatori urmărind show-ul care încearcă să găsească cea mai bună voce din România.
Astfel, în prima ediţie a emisiunii, difuzată în data de 27 septembrie, două milioane de români s-au uitat la "Vocea României". În "minutul de aur" înregistrat la 22.19, pe publicul comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, Pro Tv a obţinut 13,6 puncte de rating şi 41,1% cotă de piaţă. Asta înseamnă că în acel minut, aproape jumătate din targetul vizat de canalul de televiziune urmărea emisiunea nou intrată în grila de toamnă.
A doua ediţie a emisiunii "