Gabriel Enache, 32 de ani, directorul de marketing al dufa Deutek, a ales sa renunte la industria FMCG (Fast Moving Consumer Goods) pentru a-si dezvolta competentele de marketing invatate intr-o multinationala, intr-un mediu complet diferit, piata de lacuri si vopsele.
"Am decis sa plec de la Kraft Foods, unde am lucrat timp de cinci ani, pentru ca simteam ca ma limitez la o singura categorie de produse si ca nu o sa pot sa-mi dezvolt competentele de marketing, care ar putea fi aplicate si la alte industrii sau categorii de produse", spune Enache.
A inceput sa lucreze in cadrul dufa Deutek in septembrie 2003, dupa cinci ani in compania Kraft Foods, unde ocupase din decembrie 2001 functia de senior brand manager chocolate.
"Am considerat ca mi-au ajuns cinci ani sa lucrez intr-o multinationala si am vrut sa vad daca pot aplica ceea ce am invatat acolo. Situatia din cadrul companiei dufa imi permitea sa testez cunostintele, pentru ca odata cu angajarea mea s-a infiintat departamentul de marketing".
Originar din Drobeta-Turnu Severin, Enache a absolvit Facultatea de Comert din cadrul Academiei de Studii Economice, precum si Facultatea de Chimie Industriala, din cadrul Politehnicii. Dupa doi ani petrecuti la Brasov, in cadrul Kraft Foods, a decis sa vina la Bucuresti, pentru ca nu putea sa stea departe de mirajul aglomeratiei din Capitala.
In primele trei luni de la angajare in compania dufa Deutek, Enache a format departamentul de marketing, care astazi are cinci angajati.
"Inainte de venirea mea in compania dufa, era un coordonator de marketing, care raspundea unui director comercial, care avea un background de vanzari. Astfel, odata cu venirea mea, s-a separat departamentul de marketing de functiunea vanzari", explica Enache.
Dufa Deutek i-a oferit noi perspective si posibilitati de a consolida ce invatase la Kraft Foods