Televiziunea History vrea să se impună pe piaţa audiovizualului din România, prin adaptarea grilelor sale de programe la aşteptările telespectatorilor români şi prin producţia de conţinut local, a declarat Tom Davidson, Managing Director al companiei A+E Networks UK.
Tom Davidson, Managing Director al A+E Networks UK, Justin Stephenson - Director, Ad Sales şi Chris Hancox, Senior Director, Marketing & Communications, au prezentat, joi seară, într-un eveniment organizat la Bucureşti, planurile pentru extinderea History în România.
În acest context, Tom Davidson a declarat că History este distribuit în România încă din anul 2008, însă prezenţa televiziunii pe piaţa audiovizualului românesc a fost consolidată odată cu intrarea pe RCS&RDS, anul trecut.
Potrivit lui Davidson, History are în prezent în jur de 3 milioane de abonaţi în România, fiind prezent în ofertele RCS&RDS, Romtelecom (DTH), UPC şi iNES IPTV. "Vrem să ne extindem distribuţia şi în grilele operatorilor de cablu mai mici", a spus Davidson.
Întrebat dacă nu se teme că History va fi scos din grilele RCS&RDS la fel de brusc cum a intrat în noiembrie 2012, exact în seara în care toate televiziunile din portofoliul Discovery au fost eliminate din pachetele operatorului de cablu, Tom Davidson a spus: "Ştiu că am beneficiat de această situaţie. A fost un timing bun pentru noi, dar cine ştie în viitor? Poate să fie rău pentru noi. Dar noi am purtat discuţii mai multe, de mult timp (cu RCS, n.r.). În general, vrem să ştie operatorii că suntem un brand bun şi că suntem interesaţi (de distribuţie, n.r.) şi că am făcut performanţă în alte ţări. Bine că am fost pe primul loc în mintea lor (a celor de la RCS, n.r.)".
Tom Davidson a mai spus că următorul pas în strategia de business a companiei pe care o conduce îl reprezintă creşterea vânzărilor de publicitate pe History.
Histor