Strauss Romania, cel mai mare jucator de pe piata autohtona a cafelei, a intrat pe piata HoReCa prin lansarea primei locatii Doncafe Brasserie&Espresso Bar in Piata Dorobanti, vizand extinderea brandului cu pana la doua noi locatii in Bucuresti pana la finele anului 2009, a declarat Matanya Schwartz, director general al companiei.
Noua braserie reprezinta rezultatul asocierii dintre Strauss Group si Omega, o companie specializata in domeniul culinar si al evenimentelor, care detine, printre altele, restaurantul Arcade si Arcade Events.
Capacitatea totala a Doncafe Brasserie&Espresso Bar este de 70-100 de locuri, pe o suprafata de circa 250 de metri patrati. Strauss Group a inchiriat acest spatiu pentru o perioada de 10 ani.
Matanya Schwartz, directorul general al Strauss Group, a precizat ca investitia in acest concept s-a ridicat la aproximativ un milion de euro, reprezentand crearea conceptului, activitati de marketing si PR, respectiv alte cheltuieli de publicitate.
“Acum un an am inteles ca experienta Doncafe nu este completa fara o locatie in care consumatorul sa poata beneficia de aceasta cafea, alta decat propria locuinta. Doncafe Brasserie&Espresso Bar este un loc ce va aduce in Romania o experienta internationala, un loc ce poate fi folosit pe toata durata zilei, cu diferite ocazii”, spune Matanya Schwartz.
Planul de extindere pe segmentul cafenelelor vizeaza deschiderea, in Bucuresti sau in tara, a inca doua cafenele, pana la finele
anului viitor. Printre orasele amintite se numara Brasov, Timisoara, Cluj-Napoca si Constanta. In plus, Schwartz considera ca in Bucuresti ar mai trebui deschise inca 2-3 locatii de acest fel.
De asemenea, lantul de cafenele s-ar putea extinde pana la 10 locatii, conform planurilor prezentate de reprezentantul Strauss.
In ceea ce priveste efectele crizei financiare pe piata loca