TiVo, cel mai popular producator de casete video, s-a aliat cu YouTube pentru a aduce consumatorilor TV posibilitatea de a viziona clipurile video existente pe reteaua sociala direct la televizor, titreaza New York Times.
“Strategia TiVo este aceea de a crea o punte de legatura intre siteurile video si televiziune, si de a oferi cat mai mult continut video utilizatorilor sai”, a declarat Tara Maitra, vicepresedinte TiVo.
TiVo este ultimul venit pe piata care urmareste sa introduca videoclipurile de pe Internet la televizor. Un concurent al sau este compania Apple, care a introdus pe piata o versiune cu caracteristici similare TiVo, numita Apple TV, relateaza New York Times.
Desi un numar semnificativ de companii incearca sa aduca continut video online pe micile ecrane, totusi, nici un produs de acest fel nu domina piata.
“In timp ce invat folosind computerul meu, primesc o multime de alte informatii din alte surse de pe Internet”, afirma Dmitry Shapiro, fondatorul unei astfel de companii, numita Veoh. “Insa, odata ce ajung in fata televizorului, sunt blocat cu ceea ce imi ofera programele TV”, a adaugat acesta.
TiVo sunt pionierii tehnologiei casetelor video digitale, care au oferit consumatorilor posibilitatea de a revedea showurile preferate, compania realizand, la ora actuala, videoclipuri pentru patruzeci de parteneri.
Daca utilizatorii se pot loga pentru a inregistra un sezon din “Neveste disperate” pe ABC, acestia vor putea, totodata, sa se aboneze la videoclipurile de pe CNet, la episoadele de la CBS si la alte segmente, avand, in acest fel, toate continutirile downloadate pe hard disk-uri, releva jurnalistii de la New York Times.
Totusi, clipurile de pe YouTube vor fi emise prin conexiune la Internet prin reteaua de cablu.
Serviciul oferit de siteul YouTube va fi disponibil numai utilizatorilor TiVo