Deşi unii dintre adversarii domniei sale vorbesc de o reantoarcere la ipostaza suspendării, legea e clară. Numărul insuficient de votanţi e considerat o respingere a iniţiativei de demitere a preşedintelui. Şi dacă, la Referendum, majoritatea s-ar prezenta pentru demiterea lui Traian Băsescu, prin invalidarea Referendumului domnia sa revine la Cotroceni. Dacă la vot vin peste jumătate din cei inscrişi pe liste, şi, prin asta, Referendumul e valabil, demiterea preşedintelui e aprobată potrivit articolului 10 al Legii Referendumului, dacă a intrunit majoritatea voturilor celor inscrişi pe listele electorale Pe toate posturile tv şi in toate ziarele care inţeleg echidistanţa profesională ca o prestaţie de chibiţi isterici s-au lansat semnale de alarmă privind o tentativă a forţelor obscure de a bloca in audio-vizual campania lui Traian Băsescu pentru Referendum.
Sub presiunea acestor activişti fără nici o legătură cu gazetăria, repetand prestaţia de agitatori din 2004, CNA s-a intrunit pentru a stabili reguli riguroase de reflectare de către posturile de radio şi televiziune a Referendumului pentru demiterea preşedintelui Romaniei. La randu-i, Parlamentul, şi el isterizat in chip nefiresc, a decis marţi, 24 aprilie 2007, constituirea unei Comisii parlamentare speciale de repartizare şi monitorizare a timpilor de antenă. Desigur, ca orice confruntare electorală, Referendumul trebuie să se desfăşoare in chip corect. Din acest punct de vedere exista riscul ca indeosebi tabăra pro Băsescu să invadeze micile ecrane prin disponibilitatea preşedintelui autosuspendat de a strange cat mai multe maini, şi a liderilor PD şi PLD de a da din gură, scutiţi cum sunt de orice responsabilitate in administrarea ţării.
Isteria care a lovit insă ambele tabere mi se pare absurdă şi, mai ales, fără nici o legătură cu viaţa reală. Aşa cum am mai scris, Referendumul nu are o