La primul targ imobiliar al anului, Domus Expo Imobiliare, dezvoltatorii au incercat sa-si atraga clientii cu discounturi.
Targurile imobiliare sunt o oportunitate pentru dezvoltatori pentru a afisa reduceri de preturi si promotii. La primul targ din acest an, Domus Expo, organizat la finalul saptamanii trecute la World Trade Plaza in Bucuresti, mai toti dezvoltatorii au venit pregatiti cu preturi promotionale si cu tehnici de marketing de genul "oferta valabila doar pe perioada targului" sau "primii cinci cumparatori beneficiaza de o oferta speciala".
si nu putea fi altfel, caci in aceasta perioada doar promotiile reusesc sa mai atraga atentia potentialilor cumparatori, sunt de parere expertii imobiliari.
Din pacate pentru dezvoltatori, numarul vizitatorilor a fost foarte mic comparativ cu alti ani. Potrivit organizatorilor, aproximativ 4.000 de persoane au trecut pragul targului in weekendul trecut.
Garsoniere de 32.000 euro
Pentru primul targ imobiliar din 2010, dezvoltatorii au pregatit oferte promotionale cu discounturi care variaza intre 10 - 40%. Preturile sunt considerabil mai mici fata de 2008, in unele cazuri chiar s-au injumatatit, apreciaza specialistii imobiliari. Tot ei spun ca fata de sfarsitul anului trecut se observa o reducere de aproximativ 5% a preturilor.
Cea mai ieftina oferta de la targ a fost o garsoniera din sectorul 5, cu o suprafata de 50 mp, in valoare de 32.000 euro, iar cea mai scumpa un penthouse de aproximativ 260 mp din zona Baneasa, al carui pret depaseste 350.000 euro TVA.
Bucatarie Cadou
Dezvoltatorul ansamblului Greenfield a pregatit trei oferte pe perioada targului, care au pornit de la amenajarea gratuita a gradinii, discounturi la taxa de scolarizare sau burse in valoare de 3500 euro la scoala privata Little London pentru copiii cumparatorilor din acest cartier rezide