A dat banca pe antreprenoriat. Mai exact, a ales Robert Zanescu a inceput o noua etapa in cariera sa in cadrul companiei de consultanta Garrison Group specializata in marketing experimental, cu accent pe relatia directa cu clientul. Robert Zanescu are o experienta vasta in FMCG, in cadrul companiei Reckitt Benckiser, si banking la Raiffeisen Bank unde a ocupat pozitia de director de marketing.
Wall-Street: De ce ati plecat din banking pentru a face consultanta in marketing?
Robert Zanescu: La Raiffeisen Bank am avut privilegiul de a fi expus la foarte multe activitati si proiecte prin care orice om de marketing isi doreste sa treaca: re-branding, lansare de produse inovatoare pentru piata romaneasca, campanii de marketing direct, actiuni de telemarketing. Am petrecut cei mai interesanti patru ani din cariera mea, iar lucrul intr-o asemenea organizatie si pe o pozitie de director de marketing te intaresc si te stimuleaza enorm, dar te si consuma. Mi-am dat seama atunci ca vreau sa fac si altceva. Am considerat ca este momentul sa fac o schimbare radicala in cariera mea. Am avut ca model pe Adriana, sotia mea. Ea a ales inca din 2005 calea antreprenoriatului si a facut o alegere care s-a dovedit de succes. Pe scurt, aceasta hotarare de a incepe un proiect pe cont propriu a fost dublata de dorinta mea de a face marketing 100%.
Wall-Street: Sa intelegem ca marketingul nu se face profesionist intr-o banca?
Robert Zanescu: Se face marketing profesionist in banca, nici nu incape discutie. Insa, atunci cand lucrezi intr-o organizatie mare, cu peste 400 de angjati, cu sute de �middle-managers� iti petreci foarte mult timp in sedinte, participi ca membru in diverse grupuri de lucru pe proiecte. De multe ori, contributia pe care o puteam aduce in aceste intilniri (din punct de vedere marketing) era marginala � se discutau proiecte de IT, de risk, sau dez