Noua generație a supermodelului Porsche 911 a fost vedeta celei mai recente ediții a Salonului auto de la Frankfurt. Cel puțin după numărul postărilor pe internet. Sursa: PORSCHE
Are chiar mai mulţi ani decât Pamela Anderson, dar, la fel ca celebra starletă blondă, atrage încă atenţia multora.
Porsche 911 a fost cel mai mediatizat autoturism lansat la ediția din această toamnă a Salonului de la Frankfurt, vestește ”Automotive News”.
Apariția celei mai noi generații a supermodelului german – care, peste doi ani, va împlini o jumătate de secol – a generat cele mai multe articole, menționări și postări pe rețelele de socializare, potrivit monitorizării realizate de compania britanică Kantar Media Precis.
Autorul acestui raport susține că a urmărit activitatea presei online, a bloggerilor, dar și a celor care au comunicat prin intermediul rețelelor de socializare, în perioada 1-15 septembrie (cu două săptămâni înaintea evenimentului și până la finalul celei de a doua zile dedicate reprezentanților mass-media).
Potrivit datelor colectate de Kantar Media Precis, Porsche 911 a fost cel mai pomenit model, urmat de Mercedes-Benz Clasa B şi de BMW i3.