La aproape patru ani de la lansarea din septembrie 2004, Dacia Logan a primit un facelift care subliniază tranziţia către maturitate a modelului ce a relansat uzina din Mioveni.
La aproape patru ani de la lansarea din septembrie 2004, Dacia Logan a primit un facelift care subliniază tranziţia către maturitate a modelului ce a relansat uzina din Mioveni.
Dominînd autoritar piaţa auto internă, Dacia a făcut primii paşi spre viitoarele schimbări ale modelului care a readus constructorul de la Mioveni printre jucătorii notabili din Europa.
SCHIMBARE. Nu este vorba de o schimbare majoră, dar oricum se întrevăd cîteva dintre intenţiile viitoare ale uzinei argeşene. Noul Logan are în prezent nişte linii ceva mai lucrate decît generaţia precedentă. În faţă, calandrul a fost redesenat, aici găsindu-se şi noul logo al mărcii, precum şi un bandou superior cromat. Modificările sînt însă cel mai bine puse în valoare de noile faruri. Alungite faţă de precedentele grupuri de lumini, acestea dovedesc că responsabilii Dacia au ţinut cont de plîngerile privind disproporţia celor din primul val Logan faţă de dimensiunile caroseriei. De asemenea, masca proiectoarelor a fost schimbată, fiind de acum vopsită în culoarea caroseriei. În aceeaşi idee au fost înlocuite şi vechile oglinzi laterale cu cele existente iniţial pe MCV. În spate, modificările apărute sînt mai evidente. Uşa portbagajului este acum dotată cu un eleron încorporat, pentru versiunile superioare de echipare existînd acum şi un element de decor constînd într-o baghetă cromată. Bara de protecţie din partea posterioară a maşinii este mai mare decît la prima generaţie, în timp ce cîrligul pentru tractare a fost mascat sub un suport de plastic.
Aceleaşi motoare
Cel puţin pînă în 2010, nu se pune problema înlocuirii motoarelor care echipează modelul Logan. Maşina rămîne dotat