În urma unei serii de materiale publicate de Capital, Salve a decis să ne trimită câteva precizări sub forma unui drept la replică. Reproducem mai jos, integral, poziţia Salve dar şi citatele din textele noastre(cu caractere Italice). Toate formulările aparţin specialiştilor Salve
„Zeci de mii de oameni au plătit câte 65 de lei pentru a înscrie în cursa pentru comisioanele de la companiile de asigurări. Ideea era că noua lege a sănătăţii va înlocui Casa Naţională de Asigurări de Sănătate cu companii private de asigurări”
Oamenii înscrişi în Salve Club plăteau taxa de 65 de lei pentru a asista la un training de vânzări. Această sumă acoperea cheltuielile cu închirierea sălii şi trainerul.
În plus, această sumă nu se mai plăteşte începând cu 12 ianuarie 2012! Redactorul dvs foloseşte informaţii care nu sunt actuale.
„A urmat apoi Salve Card, un card de reduceri fără reduceri”
Salve Card este un card naţional care cuprinde o reţea mare de parteneri, în număr de 1015 , care oferă reduceri de până la 100% la serviciile lor. Lansarea acestui card a făcut, de altfel, obiectul unei conferinţe de presă, la Bucureşti, pe 13 martie, la care redactorul dumneavoastra a fost invitat. Dânsul a confirmat participarea, vorbind direct cu Gabriela Malcinschi, reprezentantul firmei noastre de PR, însă nu a venit la conferinţa de presă, deşi ar fi avut, acolo, ocazia, să pună, alături de ceilalţi 17 jurnalişti prezenţi, toate întrebările pe care dorea să le pună, în mod direct şi nemijlocit, pentru a-şi putea face meseria în mod profesionist.
De altfel, în ajunul acelei conferinţe de presă, dl Şerban Buşcu mai publicase un articol tendenţios, despre Salve Card, fără măcar sa încerce să contacteze compania, nici în mod direct, nici firma de PR, pentru un punct de vedere. Normele deontologice cer ca atunci când scrii despre un s