Compania braşoveană Delaco, producător şi distribuitor de lactate, vrea ca în acest an să-şi consolideze afacerea atât prin lansarea de noi produse, cât şi prin posibile achiziţii ale unor noi companii de pe piaţă, neavând în intenţie să restructureze personalul, în pofida crizei economice.
„În ciuda măsurilor de reducere de personal la care mai multe companii din România au fost nevoite să apeleze, Delaco anunţă că nu plănuieşte să facă disponibilizări în perioada imediat următoare. Noi nu vedem criza numai din perspectiva riscurilor pe care le presupune, ci din cea a oportunităţilor de creştere. Multe companii îşi reduc bugetele de marketing, taie din numărul de angajaţi. Delaco nu se înscrie în acest trend, iar acest lucru se datorează în principal faptului că pe noi, criza nu ne-a prins nepregătiţi”, a declarat, într-un comunicat, directorul general al companiei, Tudor Comăniciu (foto).
Compania are în plan în acest an motivarea angajaţilor care fac deja parte din echipa Delaco, ţinta fiind menţinerea echilibrului necesar în perioada de criză, şi plănuieşte extinderea personalului.
„Unul dintre efectele pozitive ale acestei crize este faptul ca provoacă o creştere a ofertei de pe piaţa muncii şi, implicit, o creştere a competitivităţii. Delaco Distribution va profita de acest trend pentru a angaja, în continuare, persoane cu experienţă în poziţii-cheie din companie”, spune Comăniciu. În prezent, Delaco are 356 de angajaţi, jumătate dintre ei fiind implicaţi în vânzări.
Anul trecut, firma braşoveană a avut o cifră de afaceri de 185 de milioane de lei, mai mare cu 55% faţă de anul anterior. Pentru acest an este vizată o nouă creştere a cifrei de afaceri, cu 40%, având în plan lansări pe mai multe segmente de produse.
Delaco Braşov a fost înfiinţată în 1996, fiind specializată la început pe producţia de lactate proaspete. Începând cu