Firmele de amenajari interioare, productie materiale si mobilier, dar si companiile de branding se vor bate pentru cei 27 de milioane de euro ai Loteriei Romane, alocati pentru reamenajarea celor 932 de agentii loto.
Compania Nationala Loteria Romana, care a finalizat anul trecut cu o cifra de afaceri de 346 milioane de euro, isi va moderniza agentiile loto cu 27 de milioane de euro in urmatorii doi ani. Termenul limita pana la care companiile vor putea depune cereri de participare este 22 decembrie anul acesta.
"Procedura de achizitie publica si de desemnare a operatorului economic care se va ocupa de rebranduirea agentiilor loto se afla in plina desfasurare. Pentru a nu aduce atingere si a nu prejudicia bunul mers al acesteia, Loteria Romana nu poate furniza informatii cu privire la companiile care au depus cereri de participare", au spus reprezentantii companiei. Procedura aleasa de Loteria Romana pentru desemnarea companiilor care se vor ocupa de proiect este dialogul competitiv, caracterizat de reprezentantii Loteriei ca o "solutie eleganta, complexa si foarte rar utilizata la noi".
Acest tip de proiect implica participarea mai multor companii din domenii diferite de activitate. "Cand vine vorba de redecorarea interioara a spatiilor este nevoie atat de serviciile unei agentii de branding, ale unei firme, de arhitectura si ale unor companii de amenajari dar si de productie materiale. Banii se impart intre aceste companii", a declarat Stefan Liute, strategy director al companiei de branding Grapefruit, care lucreaza in prezent pentru o companie privata, la un proiect similar cu cel demarat de Loteria Romana.
Actiunea de reamenajare a agentiilor loto presupune realizarea conceptului pentru agentie, proiectarea (spatiu, mobilier si alte dotari) si executia lucrarilor. Pentru producatorii de mobila, care activeaza pe o piata evaluata la 1 mil