Unele televiziuni din România au conştientizat faptul că este în avantajul lor ca site-urile proprii să nu mai fie simple forme de promovare a emisiunilor şi a vedetelor, ci nişte pagini web cu un conţinut propriu. În unele cazuri, acestea au fost transformate în adevărate portaluri, iar avantajul unor astfel de abordări este evident. Pe primele poziţii în topul celor mai vizitate site-uri de televiziuni, conform Trafic.ro, se află tocmai cele care oferă şi altceva decît prezentarea programului şi a angajaţilor postului. Pe primul loc în acest top se află site-ul PRO TV, cu 226.949 de vizitatori pe săptămînă, apoi cel al Antenei 3 (154.475 de vizitatori), Realitatea TV (146.061 de vizitatori), Antena 1 (129.655 de vizitatori) şi TVR (123.790 de vizitatori). Dincolo de faptul că aceste site-uri se constituie în sine ca o formă de mass-media, ce aduce un public suplimentar, paginile web ale televiziunilor sînt interesante pentru că traduc, pentru un alt suport, stilistica şi politica editorială a posturilor respective. Chiar dacă nu mai sînt doar spaţii publicitare, aceste site-uri au rămas nişte oglinzi care ne oferă imaginea televiziunilor pe care le reprezintă. Cele mai serioase site-uri sînt cele ale Antenei 3 şi Realităţii TV, care s-au constituit în portaluri de ştiri. Ştirile prezentate aici sînt în primul rînd din domeniul politic, dar nu numai.
Pagina de Internet a Realităţii TV este împărţită pe mai multe secţiuni, de la "Evenimente", "Politică", "Social", "Justiţie", "Economic", pînă la "Sănătate" şi "Vreme". Pe site-ul Antenei 3 sînt mai puţine secţiuni care clasifică ştirile, dar se află în plus o rubrică de revistă a presei. La Realitatea TV, foarte interesantă este şi o secţiune intitulată "Proiecte", unde putem găsi un blog al lui Cornel Nistorescu numit "Bîrlogul lui Nistorescu" (unde celebrul jurnalist îşi publică editorialele apărute în zi