STUDIU l La nivel mondial, România a urcat două poziţii ajungând pe locul şase faţă de 2008
Managerii din România au cea mai mare putere de cumpărare la nivel european şi se plasează pe locul şase din 56 de ţări din întreaga lume, după ce, anul trecut, aceştia erau plasaţi pe locul opt la nivel mondial, arată un studiu realizat de compania de consultanţă Hay Group.
"Pentru cel de-al doilea an consecutive, România se află în primele zece ţări din lume şi pe locul 1 în Europa în ceea ce priveşte puterea de cumpărare a managerilor, dar şi diferenţa între salariile top-managementului şi cele ale funcţiilor administrative. Această poziţionare nu ne-a surprins şi se explică prin taxa unică de 16%, mult mai mică decât în ţările din Europa de Vest, dar şi de costul vieţii mai scăzut comparativ cu al ţărilor din Europa Centrală", a declarat Alina Popescu, reward manager în cadrul companiei.
Studiul mai arată că, de la începutul lui 2008, se constată o tendinţă de promovare a managerilor români, care primesc pachete salariale şi beneficii cu 30% mai mici decât cele oferite expaţilor. (A.G.)
STUDIU l La nivel mondial, România a urcat două poziţii ajungând pe locul şase faţă de 2008
Managerii din România au cea mai mare putere de cumpărare la nivel european şi se plasează pe locul şase din 56 de ţări din întreaga lume, după ce, anul trecut, aceştia erau plasaţi pe locul opt la nivel mondial, arată un studiu realizat de compania de consultanţă Hay Group.
"Pentru cel de-al doilea an consecutive, România se află în primele zece ţări din lume şi pe locul 1 în Europa în ceea ce priveşte puterea de cumpărare a managerilor, dar şi diferenţa între salariile top-managementului şi cele ale funcţiilor administrative. Această poziţionare nu ne-a surprins şi se explică prin taxa unică de 16%, mult mai mică decât în ţările din Europa de Vest, dar