Dupa ce timp de noua ani a fost exclusiv om de comunicare in cadrul unei importante agentii din Romania, de cateva luni a zis sa incerce si gustul antreprenoriatului lansand un magazin de produse de imbracaminte si accesorii de lux pentru copii. Gabriela Alexandrescu explica pentru Wall-Street.ro de ce a luat aceasta decizie si care au fost pasii pe care i-a urmat.
(foto) lucreaza de noua ani in cadrul grupului McCann Erickson in calitate de group account director. A lucrat pe rand pentru clienti din industrii precum retail, telecom, banking sau bunuri de larg consum.
“Dupa atatia ani in comunicare, cu tot felul de business-uri, am vrut sa vad cum e si pe partea aceasta a antreprenoriatului. Colaborarea cu McCann va continua in paralel cu aceasta afacere. Ce m-a convins sa intru in zona antreprenoriatului a fost o dorinta mai veche, la care m-am tot gandit cat timp am fost in concediu de maternitate”, explica Gabriela Alexandrescu.
Ideea deschiderii unui magazin de produse de imbracaminte si accesorii pentru copii i-a venit in urma cu aproximativ doi ani, ea insasi avand doi copii. S-a gandit la toti acei parinti care apeleaza la calatoriile in strainatate sau la rude pentru a cumpara lucruri deosebite pentru cei mici. A fost impresionata in special de magazinele de profil din Paris – de la amenajare, culorile calde si primitoare pana la modul in care sunt aranjate produsele si calitatea acestora.
Astfel, a inceput sa lucreze la proiectul Pink&Blue din luna decembrie 2010. Primul pas a fost gasirea furnizorilor. A fost nevoita sa mearga in Italia, unde a incheiat un contract cu grupul Mafrat, cel mai vechi producator de articole pentru copii din aceasta tara, care ii furnizeaza produse din colectii precum Laura Biagiotti, Gianfranco Ferre, Ferrari GT, Gas sau Beverly Hills Polo Club.
Ulterior, a aparut si ideea unor parteneriate c