Faptul ca, in orasul condus de primarul Gheorghe Nichita, lucrurile se fac greu si prost are o noua confirmare. O lucrare efectuata cu bani grei, finalizata in urma cu un an, pentru care orasul a fost indatorat cu 15 milioane de euro, mai are un pas si se degradeaza. De marea investitie cu care se lauda peste tot primaria, respectiv schimbarea liniilor de tramvai, se va alege in curand praful. Zeci de cratere s-au format la intersectia strazilor Arcu si Bacinschi, langa liniile de tramvai, si stau neacoperite de aproape doua luni. Asta in conditiile in care strada respectiva a fost modernizata de la zero, schimbandu-se atat calea de rulare, cat si covorul asfaltic. Lucrarile de aici au fost executate de firma nemteasca Martin Rose, iar asfaltarea intre linii a fost efectuata de SC Confort SA Timisoara, catre care germanii au subcontractat lucrarile. Oficialii Regiei Autonome de Transport Public (RATP), beneficiari ai lucrarii, sustin ca actiunea se va imputa constructorului de la linii, avand in vedere faptul ca acestea sunt in garantie. Pe de alta parte, sefii municipalitatii afirma ca nu stiu din ce cauza asfaltul a cedat in zona respectiva, dar ca vor trimite o echipa in zona. "Gaurile de acolo sunt in atentia noastra. Am discutat aceasta problema cu firma care a executat lucrarile si vor trimite o echipa acolo", a precizat Sebastian Buraga, actualul purtator de cuvant al primariei.
Lucrarile de pe strada Arcu au debutat in luna martie 2008. Atunci, municipalitatea ieseana, impreuna cu RATP Iasi, a imprumutat 15 milioane de euro de la Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare (BERD), pentru a reabilita 16,4 kilometri de cale de rulare dubla. La acesti bani se adauga alte 5 milioane de euro, reprezentand contributia municipalitatii si a RATP la proiect. Pana acum, din imprumutul de 15 milioane de euro s-au achitat deja 1.291.100 euro, precum