În anul 2011, Itsy Bitsy FM, primul post de radio pentru copii din Europa, a atins o audienţă estimată la peste 1.481.000 ascultători pe raza a 18 mari oraşe, distribuite la nivelul întregii ţări.
Dintr-un studiu D&D Reserch din anul 2011 se observă că prin distribuţia statistică a publicului său ţintă, Itsy Bitsy FM este mai mult decât un radio de „nişă” în România. Având o distribuţie relativ egală pe genuri – 56 % femei şi 44% bărbaţi – radio Itsy Bitsy a devenit unul generalist iar 77% dintre ei ascultă minim o dată la 2 – 3 zile.
Programele radioului se bazează pe mesaje educative. „Ne-am dorit de la început să răspundem unor nevoi reale ale copiilor şi părinţilor din România. De aceea ne bazăm mult pe implicarea şi feedback-ul lor. Publicul ne apreciază când păstrăm mesajul inocent şi creativ al copilăriei şi ne stimulează să fim creativi şi curajoşi în acelaşi timp”, declară Nadia Tătaru, Director General Radio ITSY BITSY.
Programele abordează viaţa de zi cu zi a membrilor unei familii, iar mesajele comerciale din calupurile publicitare informează despre produse atent selecţionate, iar în spatele produselor media stă un cod etic.
„Ştiu că este altfel comunicarea mesajelor comerciale la Itsy Bitsy, iar acesta este un avantaj cu care suntem foarte atenţi. Ne place să fim inovatori şi creativi alături de partenerii noştri comerciali, iar acest lucru a fost foarte apreciat în ultimii ani de criză, când marketing-ul în general a trecut prin transformări majore. Poate că sinceritatea mesajelor cu care ne-am obişnuit publicul este acum şi mai valorizată decât în anii de glorie ai advertising-ului clasic,” mai spune Nadia Tătaru.
Produse inovative sau produse care răspund unor nevoi largi ale copiilor, mesaje sau mascote mai mult sau mai puţin cunoscute, au prins viaţă pe calea undelor la Itsy Bitsy FM. Alături de hipopotamul de la B