Radu Jinga (foto), director general in cadrul companiei clujene MSG Systems,specializata in consultanta si integrare solutii IT spune, pentru Wall-Street.ro ca isi da seama cat timp petrece pe internet numai atunci cand apare o pana de curent care il deconecteaza de la utilizarea acestui serviciu.
“Desi nu pot spune ca petrec atat de mult timp pe internet, imi dau seama de acest lucru in perioadele in care apare cate o intrerupere a legaturii internet de durata ceva mai lunga”, spune zambind managerul roman.
Jinga si-a facut o obisnuinta in a cauta si verifica rapid informatii succinte, mai ales documentare in limba germana.
“Scriu multe mailuri in limba germana, verificarea corectitudinii anumitor fraze si formulari a devenit o obisnuinta pentru mine”, a precizat el.
Desi nu are un site preferat, managerul roman consulta mereu un site meteo pentru a-si planifica escapadele: “Nu am un site preferat, dar meteoblue.com imi este extrem de util in planificarea turelor la munte si il folosesc foarte des”.
In ceea ce priveste comunicarea prin intermediul internetului, Jinga sustine ca foloseste in prezent serviciile Skype, dar principala modalitate de relationare ramane comunicarea fata in fata.
“Cu ani in urma foloseam mai multe servicii de chat, dar acum mai folosesc doar Skype. Si asta destul de rar. Prefer comunicarea verbala directa”, explica directorul general MSG-Systems.
“Retelele sociale au schimbat modul cum sunt vehiculate informatiile personale” Desi nu foloseste activ nicio retea de socializare, managerul roman atrage atentia asupra impactului pe care acestea il au asupra indivizilor.
“Nu folosesc activ nici o retea de socializare. Candva am facut un cont pe LinkedIn, dar nu i-am vazut utilitatea asa ca nu il mai folosesc.Retelele sociale au schimbat semnificativ perceptia despre ceea ce inseamna public si privat.