Echipa Centrului de Relaţii cu Clienţii al Vodafone România din Braşov a preluat, în cei zece ani de activitate, peste 27 de milioane de apeluri la *222, se arată într-un comunicat al companiei.
„Call Center-ul nostru din Braşov este unul dintre primele înfiinţate în România. În cei 10 ani de activitate, peste 1.800 de tineri, majoritatea studenţi, şi-au început cariera aici. Mulţi dintre ei au rămas alături de Vodafone, alţii au căpătat o experienţă care le-a permis să îşi dezvolte cariera în continuare”, a spus Inaki Berroeta (foto), CEO Vodafone România.
În 2001, echipa Vodafone din Braşov avea 50 de angajaţi, iar în prezent numără peste 500 de angajaţi cu vârsta medie de 24 de ani. Tinerii sunt pregătiţi pentru a răspunde apelurilor clienţilor business şi persoanelor fizice, despre servicii, telefoane mobile, facturi, configurarea serviciilor şi telefoanelor, activarea de noi servicii şi abonamente. Centrul din Braşov preia 30% din totalul apelurilor la *222, restul de 70% fiind preluat de echipa din Ploieşti.
Call Center-ul din Braşov funcţionează într-o clădire modernă, cu o suprafaţă totală de 4.500 de metri pătraţi şi 4 etaje, cu săli de training, un cabinet medical, un cabinet stomatologic, o zonă de recreere şi o cantină. Până în prezent au fost investiţi peste 350.000 euro în modernizarea clădirii şi dotarea cu echipamente speciale.
În prezent, Vodafone România are două Centre de Relaţii cu Clienţii, în Ploieşti şi Braşov. Echipa Centrului de Relaţii cu Clienţii al Vodafone România din Braşov a preluat, în cei zece ani de activitate, peste 27 de milioane de apeluri la *222, se arată într-un comunicat al companiei.
„Call Center-ul nostru din Braşov este unul dintre primele înfiinţate în România. În cei 10 ani de activitate, peste 1.800 de tineri, majoritatea studenţi, şi-au început cariera aici. Mulţi dintre ei au rămas ală