Firmele autohtone atrag vedetele, prin ofertele lor generoase, de mii de euro, în campaniile lor publicitare. Dacă Andreea Marin face reclamă la leuştean, solista Andreea Bănică la apă minerală, iar Ionuţ Dolănescu la ţiglă, iată că, de zilele trecute, soţii Cornelia şi Lupu Rednic şi-au împrumutat imaginea unei cunoscute firme de vinuri. Firmele autohtone atrag vedetele, prin ofertele lor generoase, de mii de euro, în campaniile lor publicitare. Dacă Andreea Marin face reclamă la leuştean, solista Andreea Bănică la apă minerală, iar Ionuţ Dolănescu la ţiglă, iată că, de zilele trecute, soţii Cornelia şi Lupu Rednic şi-au împrumutat imaginea unei cunoscute firme de vinuri.
La propunerea soţiei lui Virgil Ianţu, Andreea Marin (38 de ani) a apărut într-o reclamă televizată la condimentele naturale pentru gătit. Conform scenariului, Andreea intră îmbrăcată foarte elegant într-o prăvălie şi cere… leuştean. Vedeta s-a amuzat copios la filmări şi a menţionat că mai toate starurile din America au devenit imaginea unor produse alimentare. Andreea a menţionat că o sumă considerabilă din banii câştigaţi s-a dus către un caz umanitar.
Solista Andreea Bănică (34 de ani) şi-a asociat imaginea cu o firmă de apă minerală, despre care producătorii susţin că este indicată pentru prepararea mâncării bebeluşilor. Prin urmare, cântăreaţa a acceptat ca şi superba ei fiică, Sofia (3 ani), să apară în reclama la acest produs.
Şarmantul solist de muzică populară Ionuţ Dolănescu (41 de ani) a ieşit pe plus dintr-o afacere cu o firmă de ţiglă din Târgovişte, căci, în schimbul reclamei făcute, s-a ales cu acoperişul casei bunicuţei sale din Perşinari reparat. Iar spotul publicitar difuzat la radiouri a fost bine gândit, exact pe sufletul românului: “Casa părintească nu se vinde. Nu se vinde, dar se acoperă cu ţiglă”.
Solista d