Compania a fost somată de Protecţia Consumatorului, după ce tocmai ea era cea care trimitea avertizări ilegale de plată clienţilor. Citeşte şi
Lacăt pe UPC Cluj!UPC, spaima consumatorilorOPC vs. UPC - Operatorul de televiziune prin cablu, taxat cu 60.000 de lei
La ghişeele din Cluj, Bistriţa şi Sălaj, abonaţii UPC au aflat, ieri, că somaţiile privind restanţe vechi de 3 sau 5 ani au fost „o greşeală“. De asemenea, UPC va redeschide un call center şi centre locale pentru reclamaţii.
Măsurile luate de Protecţia Consumatorului împotriva furnizorului de televiziune, amenzile repetate şi faptul că miercuri, clădirea administrativă din Cluj a fost sigilată, dau primele rezultate.
UPC va avea centre de reclamaţii
Directorul CJPC, Mircea Radu a anunţat că, în această dimineaţă, birourile vor fi desigilate, după ce compania a semnat un angajament în ce priveşte reactivarea call-centerului şi a birourilor de reclamaţii, necesare pentru a menţine o mai bună comunicare cu clienţii.
Radu a avut o discuţie, ieri, cu Jack Mikallof, preşedintele UPC România. Acesta a mai spus că până la sfârşitul săptămânii viitoare se va găsi o soluţie finală privind somaţiile de plată trimise consumatorilor. Cei doi au discutat chiar de returnarea sumelor către clienţi, în cazul celor care au achitat.
„Aţi fost somat? Nu mai plătiţi nimic”
Reporterul „Adevărul de Seară” Cluj s-a prezentat la unul dintre ghişeele UPC din centrul municipiului Cluj-Napoca, unde a cerut ajutor casieriţei în ceea ce priveşte o somaţie primită telefonic în urmă cu trei luni.
Get the Flash Player to see this player. url=/editor_files/Flash/ghiseu upc.flv iurl=/editor_files/Image/captura foto ghiseu upc.jpg wmurl=/editor_files/Image/adev_tv.jpg width=300 height=220 loop=false play=false downloadable=f