Cu un motor diesel de 2.0 litri, tehnologie BlueMotion şi 170 CP, noul CC oferă un comportament dinamic, cu consum scăzut.
Noua generaţie CC se desparte formal de modelul Passat, urmând să încerce consacrarea de una singură. Practic, în acest moment, constructorul de la Wolfsburg nu mai promovează modelul, alăturându-i numele principalului său catalizator de volum, ci încearcă să-l promoveze de unul singur.
La nivelul designului, maşina seamănă bine cu generaţia anterioară. Ceva diferenţe palpabile la grila frontală, la fel la nivelul proiectoarelor şi al spoilerelor, dar în esenţă acelaşi vehicul. Văzut din lateral, e practic imposibil să depistezi în câteva secunde care este fabricat în 2008 şi care în 2012. Cea mai importantă noutate a exteriorului este dată de luminile LED care echipează grupurile optice, de real efect şi care pun maşina pe tendinţele generale ale vremurilor actuale. Interiorul, în schimb, a suferit mai multe modificări, având originea în generaţia actuală de Passat. Un Passat ceva mai bogat, însă, deoarece aici găsim acum inserţii de inox şi aluminiu, touchscreen de 7 inch, plus ceva lemn, care accentuează ideea de premium. Totodată, CC aduce acum în standard scaunele sport, cu tetiere reglabile.
În versiunea dotată cu un motor TDI de 2.0 litri, cu tehnologie BlueMotion şi 170 CP, faceliftul a impresionat plăcut, asta mai ales datorită cuplului de 350 Nm. Noul CC oferă un comportament dinamic, în condiţiile în care este limpede că producătorul a avut în vedere orientarea sa spre un consum cât mai scăzut. Oficial, CC „înghite” 4,9 de litri la suta de kilometri. În test, care s-a desfăşurat pe drum extrem de virajat, cu pante de toate felurile, curbe înguste şi o grămadă de stopuri, acesta s-a ridicat la 8 litri, cu menţiunea că maşina era nouă, iar sistemul de climatizare a funcţionat fără întrerupere, la fel ca şi cele de