Microsoft, cel mai mare producator de software la nivel global, va prezenta saptamana viitoare o noua versiune a motorului de cautare, intr-un efort al companiei de a musca din felia detinuta de liderul pietei – Google -, au declarat persoane apropiate situatiei, citate de Wall Street Journal.
Gigantul software vrea sa prezinte publicului noul motor de cautare in cadrul conferintei IT “D: All Things Digital”, organizata de News Corp.
Motorul de cautare, denumit Kumo.com, a fost testat timp de cateva luni in interiorul Microsoft, fiind construit pentru organizarea mai buna a rezultatelor de cautare si pentru a reduce timpul utilizatorilor care isi petrec vremea in jurul paginilor Web incercand sa gaseasca informatii.
Totodata, Yahoo a anuntat ca planuieste sa-si imbunatateasca pozitia in piata cautarilor lucrative prin raspunderea cererilor de cautare cu date specifice, cum ar fi adrese, fotografii si alte informatii diferite de trimiterile catre pagini Web.
Tehnologia este construita pentru a reduce durata cautarilor prin gruparea rezultatelor de cautare. De exemplu, pentru un model de masina, motorul va grupa pe portiuni in categorii care sa vina in ajutorul utilizatorului, folosind cotele masinii, discutiile online de pe diferite forumuri si clip-uri care prezinta automobilul. Microsoft planuieste o campanie de publicitate majora pentru promovarea noului motor de cautare si a angajat agentia JWT, o unitate a WPP, pentru a dezvolta campania acestui produs, au declarat persoanele apropiate situatiei.
In cadrul unei conferite de presa, Yahoo, a anuntat ca incearca sa imbunatateasca raspunsurile la cererile de cautare cu tehnologii care clasifica mai bine datele haotice aflate pe Internet, cum ar fi locatii, critici, adrese si date. Compania a inceput sa faca analiza computerizata si sa testeze fluxuri specifice de informatii pe care le