In urma cu doua zile, o patrula auto de siguranta publica a oprit pentru control o caruta in care se aflau doi barbati, in cosul acesteia aflandu-se trei traverse din beton pentru calea ferata. Cei doi barbati rromi au fost identificati ca fiind Dumitru Margarit, de 25 de ani, din orasul Harlau, si Constantin Vornicel, de 30 de ani, ambii barbati cunoscuti cu antecedente penale.
In urma cercetarilor efectuate de politisti a rezultat ca traversele au fost sustrase de la linia ferata a carei constructie nu a fost finalizata."Este vorba de linia de cale ferata care trebuia sa uneasca orasul Harlau de localitatea Flamanzi din judetul Botosani. Aceasta linie de cale ferata este in conservare din anul 1990. In ultima perioada de timp mai multi cetateni din jurul orasului Harlau au inceput sa sustraga parti de cale ferata pe care intentioneaza sa le comercializeze", a spus comisarul sef Gheorghe Basa, seful Politiei Transporturi Iasi.
In urma cu doua zile, o patrula auto de siguranta publica a oprit pentru control o caruta in care se aflau doi barbati, in cosul acesteia aflandu-se trei traverse din beton pentru calea ferata. Cei doi barbati rromi au fost identificati ca fiind Dumitru Margarit, de 25 de ani, din orasul Harlau, si Constantin Vornicel, de 30 de ani, ambii barbati cunoscuti cu antecedente penale.
In urma cercetarilor efectuate de politisti a rezultat ca traversele au fost sustrase de la linia ferata a carei constructie nu a fost finalizata."Este vorba de linia de cale ferata care trebuia sa uneasca orasul Harlau de localitatea Flamanzi din judetul Botosani. Aceasta linie de cale ferata este in conservare din anul 1990. In ultima perioada de timp mai multi cetateni din jurul orasului Harlau au inceput sa sustraga parti de cale ferata pe care intentioneaza sa le comercializeze", a spus comisarul sef Gheorg