Si rivalii de la LG si Sony cred ca in Romania se vor gasi clienti pentru televizoare si echipamente Home Cinema 3D.
Compania sud-coreeana Samsung, unul dintre cei mai mari producatori mondiali de televizoare de ultima generatie, va lansa in aprilie in Romania primele TV-uri cu tehnologie LED (Light Emitting Diode) care permit vizualizarea de imagini tridimensionale (3D), cu preturi care vor ajunge si la 16.000 de lei (aproximativ 4.000 de euro).
Raul Filip, division manager al Samsung Electronics Romania, spune ca promovarea noilor produse va fi una consistenta, pe fondul estimarilor ca pe piata locala se vor gasi clienti interesati si dispusi sa plateasca si 4.000 de euro pe un asemenea televizor. "Avem de gand sa promovam agresiv acest produs. Bugetul de promovare este unul substantial, iar obiectivul nostru este ca atunci cand un client se gandeste la LED 3D sa spuna Samsung", a adaugat Filip, fara a oferi detalii despre nivelul bugetului de promovare.
Anul trecut romanii au cumparat aproximativ 500.000 de televizoare de ultima generatie (LCD, plasma, LED) pe care au platit 180 mil. euro, potrivit estimarilor de pe piata si datelor furnizate de compania de analiza GfK. Grosul vanzarilor a fost insa reprezentat de modelele ieftine, televizoarele cu LCD. Ce public exista in Romania pentru televizoarele cu cele mai noi tehnologii, precum cele cu LED, care asigura, potrivit producatorilor o calitate superioara a imaginii? Raul Filip spune ca anul trecut 5% din televizoarele vandute de Samsung in Romania au fost din gama LED, dar in acest an procentul s-ar putea dubla la 10% din totalul livrarilor.
"Odata cu aceasta lansare procentul vanzarii produselor LED s-ar putea dubla, insa ramane de vazut ce vor face si competitorii", spune Filip. Preturile pentru televizoarele cu tehnologie LED pleaca pe piata locala de la aproximativ 2.800 de l