Saptamana trecuta, pe 9 si 10 noiembrie, a avut loc la Bucuresti How to Web 2011 cea de-a treia editie a celei mai importante conferinte de tehnologie si afaceri web din Europa de Est.
Editia How to Web din acest an a reunit 48 de vorbitori, dintre care peste 30 de speakeri internationali, cu experienta in dezvoltarea afacerilor pe internet, finantarea in domeniul de business, membrii unor importante fonduri de investitii europene, precum si reprezentantii a 5 dintre cele mai importante programe de sustinere a startup-urilor web din Europa.
Evenimentul s-a bucurat de prezenta unei audiente din peste 10 tari din regiune, care au participat la cele 15 discursuri, 6 paneluri si 12 workshop-uri desfasurate pe parcursul celor 2 zile ale conferintei. De asemenea, organizatorii au pus la dispozitia participantilor un spatiu special dedicat socializarii, pentru a facilita interactiunea si a incuraja schimbul de contacte si experienta.
In cadrul evenimentului How to Web 2011 s-a desfasurat si competitia Startup Challenge, program dedicat startup-urilor din zona web. In finala competitiei au participat 10 echipe din 7 tari ale Europei Centrale si de Est. in urma jurizarii, echipa Easyling din Ungaria a fost desemnata castigatoare, membrii acesteia primind bilete si un stand de prezentare al produsului in cadrul conferintei The Next Web, unul dintre cele mai importante evenimente din sfera internetului din Europa, precum si licente Adobe Business Catalyst. Proiectul castigator, Easyling, a dezvoltat o platforma care permite traducerea paginilor web cu ajutorul unei comunitati de peste 18 000 de traducatori. Pe locurile doi si trei s-au clasat echipele Fonii din Bulgaria si SocialLook din Romania. Una dintre echipele clasate pe podium va primi din partea reprezentantilor Seedcamp oportunitatea de a-si prezenta produsul in cadrul MiniSeedcamp, ev