Reclama la o cremă care promite topirea grăsimii d pe abdomen în doar patru săptămâni a fost sancţionată de către Protecţia Consumatorului din SUA (Federal Trade Commission), pe motiv că ar fi înşelătoare, informează The Huffinghton Post. "Nu există nicio cremă care te ajută să slăbeşti, aşa cum se sugerează în spotul publicitar al acestui produs. Adevărata reţetă care te va ajuta să scazi în greutate constă în regim alimentar combinat cu sport", a precizat într-un comunicat preşedintele Protecţiei Consumatorului, Jon Leibowitz.
Firma "Beiersdorf, Inc", care are în portofoliu şi produsele de îngrijire corporală de la Nivea, a fost sancţionată cu 900.000 de dolari. Motivul? Orice produs cosmetic, medicament sau aliment care are astfel de proprietăţi trebuie supus unor studii clinice, iar rezultatele trebuie susţinute cu dovezi ştiinţifice competente şi de încredere, se arată în comunicatul Federal Trade Commission.
Reclama la produsul de remodelare a siluetei sugerează că, odată aplicată crema pe abdomen şi pe coapse, grăsimea din aceste zone va dispărea în doar patru săptămâni. În imaginea de pmovare a produsului apare o tânără care, după ce a încercat produsul, probează o pereche de jeanşi ascunşi într-o cutie, în spatele dulapului cu haine, ceea ce crează impresia că pantalonii au fost purtaţi într-o perioadă în care tânăra era mai slabă.
Pe parcursul reclamei o voce spune că noul produs Nivea, cu complexul Bio-Slim, ajută la redefinirea aspectului taliei şi redă fermitate pielii în doar patru săptămâni. "Astfel, îţi poţi redescoperi jeanşii tăi preferaţi", se aude în continuare în reclamă.
Protecţia Consumatorului din SUA acuză compania producătoare că a făcut "spam" pe Google, deoarece atunci când utilizatorii caută cuvinte cheie precum "grăsime abdominală" sau "talie subţire", produsul Nivea Silhouette apare printre primele r