Una dintre cele mai populare aplicaţii pentru dispozitive mobile, Instagram, va introduce reclame anul viitor, potrivit unor surse ale publicaţiei Wall Street Journal.
Facebook a cumpărat anul trecut Instagram cu 1 miliard de dolari. Era de aşteptat ca cea mai mare reţea de socializare online din lume să înceapă să câştige bani de pe urma acestei investiţii.
Instagram a anunţat recent că a atins pragul de 150 milioane de utilizatori în fiecare lună. Circa 60% dintre aceştia sunt din afara SUA.
Potrivit lui Emily White, directorul operaţional al Instagram, compania încearcă să găsească cea mai bună modalitate de a rula reclame fără a afecta experienţa de utilizare a aplicaţiei. „Vrem să facem bani pe termen lung, dar nu suntem presaţi pe termen scurt”, a declarat ea.
Instagram, o altă firmă „cool” care nu face bani
Directorul executiv, Kevin Systrom (foto), a prezentat situaţia financiară a firmei în faţa autorităţilor care au analizat achiziţia Instagram de către Facebook. La momentul respectiv (august 2012), compania înregistra pierderi de 2,7 milioane de dolari şi avea 5 milioane de dolari în bancă.
Una dintre cele mai populare aplicaţii pentru dispozitive mobile, Instagram, va introduce reclame anul viitor, potrivit unor surse ale publicaţiei Wall Street Journal.
Facebook a cumpărat anul trecut Instagram cu 1 miliard de dolari. Era de aşteptat ca cea mai mare reţea de socializare online din lume să înceapă să câştige bani de pe urma acestei investiţii.
Instagram a anunţat recent că a atins pragul de 150 milioane de utilizatori în fiecare lună. Circa 60% dintre aceştia sunt din afara SUA.
Potrivit lui Emily White, directorul operaţional al Instagram, compania încearcă să găsească cea mai bună modalitate de a rula reclame fără a afecta experienţa de utilizare a aplicaţiei. „Vrem să facem bani pe termen lung