Zitec, unul dintre principalii producatori locali de aplicatii on-line, mizeaza pe o crestere cu cel putin 25% a cifrei de afaceri in acest an, la 1,4 milioane de euro, datorata atat serviciilor cu valoare adaugata oferite, cat si majorarii numarului de clienti.
“In 2011, compania a raportat un business de 1,12 milioane de euro, veniturile din piata romaneasca reprezentand 40% din cifra de afaceri, fata de 20% in anul precedent. Anul trecut am lucrat cu aproape 50 de clienti din Romania si din strainatate”, a declarat Alexandru Lapusan, CEO Zitec.
Conform declaratiilor sale, in 2011 aproximativ 65% dintre clientii Zitec au fost companii locale, restul provenind din tari precum SUA, Grecia, Franta, Canada, Marea Britanie, Germania, Cipru sau Egipt. In acest an, Zitec isi va continua dezvoltarea pe piata autohtona, mizand pe atragerea de clienti de calibru, dar in acelasi timp, va urmari activ si cresterea portofoliului de parteneri din strainatate.
In 2011, compania a dezvoltat modelul de business de incubator tehnologic investind 50.000 de euro in start-up-ul american Zipongo, proiect sustinut de investitori de calibru precum Founder Collective, doctorul Neal Baer, producator al serialului ER si Peter Dolan, fost CEO al gigantului farmaceutic Bristol Myers Squibb.
Proiectul este menit sa ajute oamenii care isi doresc un stil de viata echilibrat sa descopere si sa cumpere mancare sanatoasa. Acesta cuprinde doua aplicatii online: Zipongo Healthy Deals si Zipongo zLife, precum si variantele lor pentru telefoane mobile, disponibile atat pentru Android, cat si pentru iPhone.
In 2011, Zipongo si-a concentrat atentia pe sprijinirea consumatorilor pentru a cauta si consuma produse alimentare sanatoase, prin intermediul ofertelor tip discount, de a ramane loiali si de a promova un stil de viata sanatos. Cupoanele Zipongo au fost pentru prim