Sub titlul „Comunicarea in slujba societatii", Russenart Communications a organizat prima editie a Congresului comunicatorilor, ieri, 29 februarie 2012.
Au participat 650 de reprezentanti ai industriei de comunicare romanesti din departamente de comunicare din institutii de stat si ONG-uri, departamente de marketing si comunicare ale companiilor romanesti si multinationale, agentii (comunicare si relatii publice, media, BTL, creatie, productie publicitara, advertising, Outdoor, Indoor, cercetare de piata, branding, CSR, evenimente, marketing direct etc.), consultanti independenti, jurnalisti.
Evenimentul a cuprins conferinte si workshopuri de specialitate din domeniul comunicarii, precum si un Targ al comunicatorilor, la care Medien Holding a fost reprezentat prin standul revistei AIDA. Manifestarea face parte din a doua etapa a proiectului de responsabilitate sociala „Comunicarea pentru toti", initiat de agentia de comunicare in 2010.
Sub titlul „Comunicarea in slujba societatii", Russenart Communications a organizat prima editie a Congresului comunicatorilor, ieri, 29 februarie 2012.
Au participat 650 de reprezentanti ai industriei de comunicare romanesti din departamente de comunicare din institutii de stat si ONG-uri, departamente de marketing si comunicare ale companiilor romanesti si multinationale, agentii (comunicare si relatii publice, media, BTL, creatie, productie publicitara, advertising, Outdoor, Indoor, cercetare de piata, branding, CSR, evenimente, marketing direct etc.), consultanti independenti, jurnalisti.
Evenimentul a cuprins conferinte si workshopuri de specialitate din domeniul comunicarii, precum si un Targ al comunicatorilor, la care Medien Holding a fost reprezentat prin standul revistei AIDA. Manifestarea face parte din a doua etapa a proiectului de responsabilitate sociala „Comunicarea pentru toti", initi